Nytt hem i brevlådan

Idag fick jag ett paket i brevlådan och ni vet ju de här med paket - APKUUUUL!

Hur som helst så var det ett paket ifrån ELF igen och det är ju alltid kul att få nytt smink att prova på!
Dock så är kameran hemma hos Jocke så kan inte knäppa foton på hur det ser ut på just nu så det får ni se senare, men ni kan få se vad jag fick iaf :)



Det första var ett läppstift, och jag måste bara säga att det här är mitt nya favoritläppstift! Jag har så länge letat efter ett läppstift som är lite nude men ändå ger lite färg och livlighet åt läpparna. HELT UNDERBART!

Läppstiftet heter runway pink




Sen fick jag även en jättesnygg basögonskugga. En vit/sandfärgad single eyeshadow men ser vit ut på bilden - är mer sandvit i verkligheten. Den är även den jättefin och passar bra som en highlighter eller också som utblanding och basögonskugga. Skitsnygg!!

Ögonskuggan heter Sand Dollar




Sen fick jag även ett till Minty Lipgloss fast i annan färg. Och det måste ju vara varje tjejs dröm. Ja menar, att både ha snygga, fina läppar och sen lukta gott? Det känns nästan som godis och ger en härlig glans!

Läppglanset heter Nashville



Allt detta hittar ni om ni klickar ------>HÄR<-----!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0