Nytt i garderoben!

Var iväg till köpis idag efter jobbet och fyndade lite :) dock så glömde jag det viktigaste, så jag får la ta och vänta tills imorgon med att köpa det, nämligen foundation, min är slut :P hihi!
Tänkte satsa på en mineralfoundation denna gång, hoppas på att den är bättre för min stackars hud!

Men detta fyndade jag idag plus en jacktröja till Jocke :) ni vet en sån där med lurv inuti! :)

Allt är från Gina ;)




Linne 99kr




Linne (samma som ovan fast svart) 99kr




Tights blanka :) 149kr





Svarta tights (inte lika blanka) 149kr


Vad tycker ni om allt`? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vilken rumpa, haha! damn

2010-09-27 @ 21:15:15
Postat av: Anonym

jag tänker vara ärlig nu.

förutom att det du har köpt är skitsnyggt, så är du nog bland det sexigaste jag sett! haha :$

2010-09-28 @ 14:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0