Såg en massa nya kommentarer!

Hejsan! Såg att ni hade varit flitiga med att kommentera, det är det mesta jag någonsin fått! ojoj! Men det är skitroligt att ni skriver, alltid kul att få kommentarer! :)

STORT PLUS TILL ER!






Om inlägget: här får ni några


Anonym skriver:

vilka härliga bilder! (:

Svar:

Tack så hemskt mycket, det är roligt att få lite härliga bilder på sig själv i naturen! :)




Om inlägget: SMS-inlägg


Anna skriver:

Vilken underbar klänning!
Vart är den köpt?

Svar:

Ja, jag älskar den! :) Dock är den väl mer en sommarklänning men ändå, den är underbar och passar perfekt! :)

Den är köpt på www.bubbleroom.se




Om inlägget: Bilder som ni inte sett del 5!

Anonym skriver:

Får man fråga om du tränar något? ser ruskigt fit ut!

Svar:

Haha, nej det gör jag inte! Däremot så gjorde jag det förr, jag gymmade 3 ggr i veckan under en längre period, sen har jag alltid gillat idrott (fram tills nu, för nu är det tvärtom). Men tack ändå för att du tycker att jag ser fit ut! :D Alltid roligt att se tränad ut, oavsett om man tränar eller ej! :)




Om inlägget: Nu ska jag hem tilll mamma och pappa och d...


Mellisaurus-[rex] skriver:

Jag tror att du är superstrong och kommer inte känna dig trött eller hängig :D

Svar:

Hihi! Ja, jag hade kul på förfesten och den andra förfesten men krogen var helt värdelös! Usch! :) Men tack för att du tror på mig! :)

saraaaaaaaaa ! :] skriver:

fin blogg, titta in min blogg !
kram !

Svar:

Tack desamma! :)

Jeanette skriver:

Lite trött kanske, men det låter som en bra dag!

Svar:

Ja, men jag fick sova ganska bra under natten så jag klarade mig bra så men hade inte roligt på krogen :P

Monika skriver:

fest (Y) huppas du får en trevlig helg =D

Svar:

Det hade jag garanterat, förutom idag då jag måste jobba! :) hihi ^^ Och desamma!!

Lucke skriver:

Hejsan, vad göres? :P

Svar:

Hejsan du! Jag gör ingenting just nu, ligger och funderar på att gå ner och köpa en cola och lite frukt så jag kan göra en fruktsallad! :) Vad gör du själv? :)


Hoppas att ni alla fått svar på era frågor! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0