Vill ha tillbaka min piercing


Förr så hade jag piercing i naveln men sen så började det liksom växa "utåt" efter några år.. så jag tog ut den, gjorde ett nytt hål som höll i några månader innan den också började växa "utåt". 

Växa utåt är fel ord förresten, kroppen försöker stöta bort föremålet från den, vilket är ganska logiskt, ja menar, den är ju inte tänkt för att ha i en massa skit i sig ey?

Men jo, det är läckert med navelpiercing må jag säga! Tyvärr så tror ja inte att jag vågar göra ett nytt hål igen.. har dessutom ett typ "ärr" som jag inte tror kommer att växa igen. 

SÅ PASSA ER FÖR ATT HA I FÖR TUNGA SMYCKEN I NAVELN! HA DET BARA ENDAST DÅ NI VILL VARA FINA OCH VISA UPP DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0