Woork

Hello! Idag så ska jag jobba som vanligt, som jag alltid gör på söndagarna. Dela ut reklam, fy fan så jävla tråkigt och inte värt pengarna! Men alla pengar av dom går till sparkassa inför en resa till sydafrika. Förhoppningsvis så kommer vi iväg nu snart iaf. Alla mina pengar som jag sparar kommer jag ta ut i kontanter och lägga i ett kuvert, för annars så kommer jag att använda dom och det är inte bra!

Ska även snart till köpis/mediamarkt för att kolla på en ny dator eftersom att min har kraschat igen. Jag måste ha en ny! Sen så ska ja packa en massa kläder i kartonger för att sedan ta dom till min och Jockes lägenhet. Vi måste införskaffa en bra damsugare också!!




OCH GUD VAD JAG SAKNAR MIN LINDA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0