Ta tag i ting

Hej å hå, nu va de längesen ändå! :P oooh jag kan rimma! :) Nämen de va säkert 3 månader sedan jag skrev sist eller nått. Anyway! Tänkte ta upp bloggen igen nu så nu får läsa om vad som händer :)

Tänkte rada upp en punklista på vad som hänt (vilket inte är så mycket).



Jag har:

 - Mått psykiskt dåligt under en längre tid men det har blivit sååå mycket bättre nu!!

 - Flyttat till en lägenhet med min älskade Joakim

 - Skaffat mig en till vovvsing!

 - Åkt till Sthlm till min älskade Linda

 - Tagit hand om alla hundar medan mamma och pappa har varit i Sydafrika

 - Fått ett nytt jobb på nummerupplysningen

 - Slutat jobbet på nummerupplysningen

Mer fylls på sen! :)


Här kommer bilder på min underbara Bobbo! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0